De evaluatie

Het kan voorkomen dat je niet tevreden bent over de door ons geleverde zorg. Het is goed mogelijk dat bij ons niet bekend is dat je ontevreden bent en dat er sprake is van een misverstand. Erover praten kan voor beide partijen duidelijkheid verschaffen en eventueel een oplossing bieden.

Verwacht Klachtencommissie

Ben je niet tevreden over onze zorg. Ga met ons is gesprek!

De KNOV Klachtencommissie

Als een gesprek onverhoopt niet mogelijk is of als een gesprek het probleem niet heeft opgelost, bestaat de mogelijkheid de klacht voor te leggen aan de Klachtencommissie van de KNOV.

De KNOV Klachtencommissie

  • Doet een uitspraak over de gegrondheid van de klacht
  • Kan een aanbeveling aan de verloskundige doen
  • Behandelt de klacht onafhankelijk
  • Heeft geheimhoudingsplicht
  • Hanteert het beginsel van hoor en wederhoor
  • Doet geen uitspraak over de aansprakelijkheid van de verloskundige
    of een schadevergoeding

Adres
Klachtencommissie KNOV
Postbus 2001
3500 GA Utrecht

Telefoon
073 689 18 90

Spoedgeval of dringende vraag?

Voor spoedgevallen en dringende vragen is de dienstdoende verloskundige te bereiken op

Indien zij niet direct opneemt, probeer het dan een paar minuten later nog een keer.

Is de verloskundige echt niet bereikbaar op dit nummer dan kun je haar laten oproepen via het ZGT

Niet dringende vragen mag je ook mailen naar info@verwachtverloskundigen.nl

Wil je een afspraak maken?

We hebben een praktijkassistente om afspraken te maken en niet spoedeisende vragen te beantwoorden.

Maandag
Dinsdag
Woensdag
Donderdag
Vrijdag

08.30 – 12.00
08.30 – 12.00
08.30 – 12.00
08.30 – 12.00
08.30 – 12.00

13.30 – 17.00
13.30 – 17.00
13.30 – 17.00
13.30 – 17.00
13.30 – 17.00

Maandag
08.30 – 12.00   13.30-17.00

Dinsdag
08.30 – 12.00   13.30-17.00

Woensdag
08.30 – 12.00   13.30-17.00

Donderdag
08.30 – 12.00   13.30-17.00

Vrijdag
08.30 – 12.00   13.30-17.00